Samsung Türkiye Müşteri Deneyim Danışmanı Gökhan Uğurlu: Geliştirdiğimiz yazılım bugün dünya genelinde kullanılıyor
Tunç Berkman ile 4P+1 programının bu bölümünde Samsung Türkiye Müşteri Deneyim Danışmanı Gökhan Uğurlu konuğumuz oldu.
1968 yılında İstanbul’da doğan Gökhan Uğurlu, İTÜ Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği ve İÜ İşletme Yüksek Lisans mezunudur. Kariyerine 1994 yılında Bosch Siemens Ev Aletleri (BSH) şirketinde Türkiye Müşteri Hizmetleri Müdürü olarak başlamış ve 2014 yılına kadar Ortadoğu ve Orta Asya ülkeleri de dahil olmak üzere Müşteri Hizmetleri Direktörü olarak görevine devam etmiştir. BSH’daki 20 yıllık kariyerinden sonra, Gökhan Samsung Türkiye şirketine transfer olmuş olup 2020 yılının sonunda kadar da Müşteri Deneyiminden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak devam etmiştir.
Uğurlu, bu süre zarfında 50’den fazla projeyi hayata geçirmiş olup bilhassa dijitalleşme konusunda Dünya genelinde kullanılan ödüllü bir CRM-Yazılımı ve yine ödüllü bir “Zero Training” uygulamasını geliştirmiştir. 2002-2004 yılları arasında Müşteri Hizmetleri dışında görev almak suretiyle satış da dahil olmak üzere tüm şirketin yeniden süreç odaklı yapılandırılması ve performans odaklı yönetim sistemin oluşturulması projesini hayata geçirmiş ve bununla da uluslararası arenada bir çok ödüle layık görülmüştür.
Uğurlu, 2021 Ocak ayından itibaren elde ettiği bu deneyimlerini başta CX, EX, UX, CRM ve Süreç Yönetimi olmak üzere birçok dalda Danışmanlık ve Eğitim alanında şirketlerin hizmetlerine sunmaya karar vermiş olup bunun yanı sıra Samsung Türkiye Şirketinde halen Müşteri Deneyim Danışmanı olarak da görevine devam etmektedir.