skip to Main Content

Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi, Gazeteci & Yazar Dr. Fatoş Karahasan: Okul sıralarından pazarlama ve marka yönetimine uzanan bir kariyer yolculuğu

Tunç Berkman ile 4P+1 programının bu bölümünde, Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi, Gazeteci & Yazar Dr. Fatoş Karahasan konuğumuz oldu.

Karahasan İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde, Pazarlama İletişimi, Reklam ve Dijital Pazarlama dersleri vermektedir. 14 yıl, uluslararası reklam şirketlerinde tepe yöneticilik yaptıktan sonra, yönetim danışmanı olarak, yerli ve yabancı kuruşların reklam ajans konkurları, ürün lansmanları, ürün stratejileri ve araştırma projelerinde yer almaktadır. Ayrıca pazarlama, iletişim ve yönetim konularında konuşmalar yapmakta ve eğitimler düzenlemekte ve önemli konferanslarda, Moderatörlük ve Konferans Başkanlığı görevini üstlenmektedir. Dünya, Start Up  ve cnnturk.com da köşe yazarı olarak, gündemi izleyen makaleler yazmaktadır.

Reklamcılık ve Siyasi Pazarlama konularında iki kitabı Fransızcadan dilimize kazandırmıştır. Katkıda bulunduğu “Siyasetin Pazarlamas”ı gibi çeşitli kitapların yanı sıra, “Vasat Reklamdan Nasıl Kurtulunur?”, “Taşlar yerinden Oynarken, Dijital Pazarlamanın Kuralları” , “Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları” ve “Açılın Gençler Geliyor” ; “Gençlerde Finansal Okuryazarlık” , Kırılma Noktası/Pazarlamanın Yeni Eko-Sistemi başlıklı altı kitabın yazarıdır. Uzun yıllar Milliyet gazetesinde, Tempo ve Capital dergilerinde yazıları yayınlamıştır.  INSEAD’ın  Blue Ocean Strategy Practioner sertifikası sahibi olan Karahasan, İnovasyona yönelik Mavi Okyanus Stratejisi konusunda da eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.

Back To Top