skip to Main Content

Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı: Türkiye’nin kaderinde her 7 yılda bir kriz var

Tunç Berkman ile 4P+1 programının bu bölümünde Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı konuğumuz oldu.

İş hayatına 1991’de Bilgisayar Mühendisi olarak başlayan Ersubaşı, Türkiye’de finans ve telekom sektörlerinde ilk IVR ve CTI kurulumu projelerinde görev aldı. Türkiye, Polonya, Romanya ve Ortadoğu’da finans sektörünün en büyük çağrı merkezlerinin uygulamalarını yönetti. 1994 yılında Polonya’da ITD Poland’ı kurdu ve 2000 yılına kadar burada Genel Müdür olarak görev yaptı. Şirket yönetiminin yanı sıra Polonya’da ilk IVR, CTI ve Akıllı Telefon çözümleri projelerini hayata geçirdi. 1998-2002 yılları arasında İsrail’de Mondex (elektronik nakit) projesinin uygulanmasında yer aldı.

Ocak 2000’den Kasım 2004’e kadar ITD Türkiye’de CTO olarak görev yaptı ve şirketin Ses teknolojileri, Ödeme ve E-business departmanlarını yönetti. Bu süre zarfında Verifone (POS cihazları) satış ve kurulumlarını gerçekleştirdi. Ayrıca Interactive Intelligence Master distribütörü olarak Suudi Arabistan, Kuveyt, Mısır ve BAE gibi ülkeler için Orta Doğu operasyonlarını yönetti.

2004 yılında telekom, bankacılık, seyahat ve dış kaynak kullanımı sektörlerinde danışmanlık ve teknoloji uygulamaları sunan Procat’i kurdu. Şirket havacılıktan finansa, otomotiv sektöründen e-ticaret ve telekom sektörüne kadar birçok alanda yerel ve global markaların satış, tahsilat ve Business Process Outsourcing alanlarındaki iletişim merkezlerini dünya standartlarının üzerine çıkarma hedefiyle çalışmaktadır. Ersubaşı, Procat kardeş şirketi olarak 2006 yılında Speechouse, 2010 yılında diğer bir kardeş şirket Call Center Hotel (CCH) kurmuştur.

Back To Top