Manifesto Halkla İlişkiler Ajansı Başkanı Ozan Özkan: KOBİ’ler ve yöneticileri için profesyonel ve stratejik planlamanın önemi

DSC_2771

Dr. Cüneyt Dirican’ın hazırlayıp sunduğu “KOBİ’lerin Koçu, Finans Doktoru” programının bu haftaki konuğu Manifesto Halkla İlişkiler Ajansı (ve İletişim Grubu) Başkanı Ozan Özkan oldu.

Ozan Özkan, halkla ilişkiler, kurumsal imaj ve kimlik, iletişim, etkinlik, medya planlama gibi başlıklarda KOBİ’ler ve yöneticileri için profesyonel ve stratejik planlamanın önemini vurguluyor.

Uluslararasındaki ve kamudaki deneyimlerinin yanında, kurumsal çözümleri ile bireysel marka yönetimlerinin konu edildiği programda, KOBİ’ler için iletişim ve halkla ilişkilerin önemi vurgulanıyor. Ürün lansmanından, celebrity (ünlü) imaj yönetimine, itibar yönetiminden, medya ilişkilerine, kriz iletişiminden, uluslararası pazarlara girişe kadar kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler faaliyetlerinin KOBİ’lerde yaratacağı rekabet avantajları aktarılıyor. Patronların özel ilgi alanlarından olan sanat iletişiminden ve yöneticilere özel iletişim uygulamalarından bahsediliyor.