İZEV Genel Sekreteri Merve Kılıç ve Marka Direktörü Hakan Kural: Markanın Gücü

DSC_0188

İzev’i Unicef düzeyindeki bir markaya dönüştürmek için kolları sıvayan Kural, “Türkiye’nin tanıtımına 1 milyon avro yeter” dedi.

İZEV Genel Sekreteri Merve Kılıç ve Marka Direktörü Hakan Kural ST Endüstri Radyo’nun stüdyo konuğuydu.

İstanbul Zihinsel Engelliler için Eğitim ve Dayanışma Vakfı’nı (İZEV) dünyaya duyurmak adına ses getiren projelere imza atan Kurumun Marka Direktörü Hakan Kural, işin anahtarının özgünlük olduğunu söylüyor.

İZEV Genel Sekreteri Merve Kılıç, başarılarının reçetesini şöyle anlatıyor: “Geçmişte, ‘sakat’ olarak adlandırılan bireyler, bugün İZEV’in de etkisiyle, ‘farklı’ olarak anılıyorsa, başarılı olduk, demektir”

İZEV’in marka Direktörü, Hakan Kural, İspanya’dan aldıkları, Şampiyon filminin gösterim hakkı ile markanın dünyada dolaşımını sürdürdüklerini belirterek, “1 milyon avroluk bütçe ile Türkiye’nin dünyada daha iyi bir marka olarak çalışmak mümkün” şeklinde konuşuyor.